Με άξονα την ενίσχυση της ψυχική ανθεκτικότητας των παιδιών και στα πλαίσια της συναισθηματική αγωγής πραγματοποιήθηκε στην Ε τάξη του σχολείου πρόγραμμα διαχείρισης θυμού, προσδοκώντας να αποτελέσει προληπτικό, αλλά και παρεμβατικό μέτρο στη σχολική τάξη συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών. Τα προγράμματα συναισθηματικής αγωγής πρέπει να αρχίζουν από νωρίς, να προσαρμόζονται ανάλογα …
Αρχείο Μήνα: Φεβρουάριος 2020
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://6dim-alexandr.ima.sch.gr/?p=1095