ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΘΕΣΥ 2022-2023
Τρόποι ατομικής και ομαδικής επιβράβευσης μαθητών/τριών
Διδασκαλίες κοινωνικών συμπεριφορών
Πραγματοποιήθηκαν διδασκαλίες στους μαθητές των τάξεων ώστε να κινούνται με ασφάλεια. Στα πλαίσια της διδασκαλίας αυτής της δεξιότητας διαμορφώθηκαν κατάλληλα οι σκάλες. Επίσης οι μαθητές της Γ τάξης μας έμαθαν σχετικό τραγούδι και η Δ τάξη έγραψε ένα ποίημα για την κίνηση στις σκάλες, αλλά και για το πώς βρίσκομαι σωστά στη θέση μου!
Στα πλαίσια της διδασκαλίας της δεξιότητας “Ενεργός Ακροατής” τα παιδιά της Β τάξης μαθαίνουν να είναι ομιλητές χρησιμοποιώντας ένα λούτρινο αρκουδάκι το κο Λόγο. Όποιος κρατά τον κύριο Λόγο είναι ο Ομιλητής…. Έτσι με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο ασκούνται ώστε να είναι ενεργοί ακροατές στην τάξη!
Στα πλαίσια της διδασκαλίας του να είμαι ευγενικός στην τάξη τα παιδιά στη διάρκεια του μαθήματος αυτοαξιολογούνται συμπληρώνοντας ατομικές καρτέλες, τσεκάροντας τα βήματα που έχουν καταφέρει κάθε φορά!
Διατηρώ τον αυτοέλεγχο
Τα παιδιά της Γ τάξης έφτιαξαν τραγούδι ώστε να μάθουμε όλοι να διατηρούμε τον αυτοέλεγχο μέσα στην τάξη και να είμαστε ασφαλείς!
Αφίσες που έφτιαξαν μαθητές της Γ τάξης σχετικά με τις συμπεριφορές που διδάσκονται: